سود پرورش حلزون چقدر است

شما دنبال شغلی هستید که …….

با سرمایه یک میلیون و پانصد ماهانه 7 میلیون تومان درآمد داشته باشید

خیلی پیچیده نباشد و سریع یاد بگیرید و به سود برسید

روزانه یک ساعت کار کنید اما درآمد تان قطع نشود و حتی در طول زمان بیشتر شود

به امکانات و فضای زیاد نیاز نداشته باشید و حتی در یک جای خیلی کوچک کار را شروع کنید

اگر دنبال کاری با ویژگی های بالا هستید با پرورش حلزون می توانید به این کسب و کار دست پیدا کنید در ادامه می خواهیم بیشتر با این کسب و کار آشنا شوید

بسیاری از افراد همواره به فکر داشتن یک شغل و کسب درآمد هستند. گاهی با یک ایده کوچک می‌توان به درآمد و سود بسیاری دست ‌یافت. شما می‌توانید با کمی خلاقیت و هوش اقتصادی از راه‌های بسیار ساده به کسب درآمد برسید. کسب‌وکار کوچک یا بزرگ، تفاوتی ندارد مهم این است که شروع کنید

زیرا هر کاری را می‌توان به سودهای بسیار بالا رساند. ایده‌های راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک می‌تواند شما را با چالش‌های مختلفی روبه‌رو کنند. در میان حوزه‌های مختلف کاری، کشاورزی و فعالیت‌های مربوط به حیوانات ازجمله کارهای پرسود محسوب می‌شوند که بشر

سلام
برای مشاوره با آقایی رضایی با شماره زیر تماس بگیرید از ساعت 15تا 18 ۰۹۱۳۴۶۴۵۸۷۱

امروزه پرورش حلزون یکی از کسب‌وکارهای پرسود در جهان است که شروع آن احتیاج به سرمایه نسبتاً پایینی دارد. با شغل دو همراه باشید تا پیش از آنکه بپرسید سود پرورش حلزون چقدر است، اطلاعاتی در مورد روند انجام این کار کسب کنید.

دوره آموزشی پرورش حلزون

دوره آموزش پرورش حلزون

در این دوره از صفر تا صد پرورش حلزون را یاد می گیرید. و با پشتیبانی ، شما می توانید به درآمد خیلی خوبی کسب کنید

از کجا حلزون پیدا کنیم ؟

حلزون یک نرم‌تن در رده شکم‌پایان است. شکم‌پایان گونه‌ای از حیوانات هستند که تمامی سطح زیرین بدن آن‌ها، به‌عنوان پایشان شناخته می‌شود. حلزون‌ها به سه دسته حلزون‌های خشکی، حلزون‌های دریایی و حلزون‌های آب شیرین تقسیم‌بندی می‌شوند.

تاکنون بیشتر از 30 هزار گونه حلزون توسط زیست‌شناسان شناسایی ‌شده است. این حیوانات دارای محیط‌زیست بسیار متنوعی هستند. برخی از حلزون‌ها در دریا، برخی در آب‌های شیرین و برخی در باغ‌ها زندگی می‌کنند.حلزون‌ها به‌طورمعمول در طبیعت وجود دارند؛ در شمال ایران انواع مختلفی از حلزون‌ها زندگی می‌کنند.

شما می‌توانید این حیوانات را از شهرهای شمالی خریداری و یا در طبیعت پیدا کنید. دقت نمایید حلزون‌هایی که در طبیعت پیدا می‌کنید مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط مختلف دارند، اما ممکن است نتوانید به‌راحتی آن‌ها را به فروش برسانید.

بنابراین به شما توصیه می‌کنیم ابتدا اطلاعات کاملی در مورد اینکه پرورش کدام حلزون فروش بیشتری دارد و به‌طورکلی سود پرورش حلزون چقدر است به دست آورید. سپس حلزون مدنظر خود را از مجموعه‌های معتبر پرورش حلزون تهیه نمایید.

میزان درامد پرورش حلزون
پرورش کدام حلزون سود بالای دارد ؟

پرورش کدام حلزون سود بالا تری دارد؟

سؤالاتی مانند اینکه سود پرورش حلزون چقدر است؟ و یا پرورش کدام حلزون سود بیشتری دارد؟ سؤالاتی است که بیش از هر چیزی برای افرادی که می‌خواهند وارد یک کسب‌وکار کوچک، شوند حائز اهمیت است. برای پاسخ به این سؤال باید شرایط زندگی خود و حلزون‌هایی که توان پرورش آن‌ها را دارید در نظر بگیرید. در ایران به‌طورمعمول چهار نوع حلزون وجود دارد که افراد مختلف آن‌ها را می‌شناسند.

1.نوع اول این جانوران خزنده و نرم‌تن، بدون صدف است؛ یعنی آن‌ها کاملاً گوشتی‌اند و هیچ صدفی ندارند. در مناطق شمالی کشور تعداد بسی حلزون‌های مشهور به هلیکس نوع دیگر از حلزون‌های موجود در ایران هستند. این نوع از حلزون‌ها دارای صدف هستند و به‌طورمعمول در باغ و جنگل‌های شمال زندگی می‌کنند. هلیکس نیز به‌عنوان آفت باغ و محصولات شناخته می‌شود و هیچ‌گونه خاصیت درمانی ندارد.

2.حلزون‌های مشهور به هلیکس نوع دیگر از حلزون‌های موجود در ایران هستند. این نوع از حلزون‌ها دارای صدف هستند و به‌طورمعمول در باغ و جنگل‌های شمال زندگی می‌کنند. هلیکس نیز به‌عنوان آفت باغ و محصولات شناخته می‌شود و هیچ‌گونه خاصیت درمانی ندارد.

3.حلزون‌های اسکارگوت که به حلزون فرانسوی نیز شناخته می‌شوند در مناطق شمال غربی ایران زندگی می‌کنند. این حیوانات دارای صدف گرد هستند و مصارف طبی و خوراکی دارند. ابعاد اسکارگوت‌ها در مقایسه با هلیکس‌ها بزرگ‌تر است و به دلیل مرگ‌ومیر زیادی که میان آن‌ها وجود دارد، در بازار به قیمت پایینی خریدوفروش می‌شوند.

4.حلزون آچاتینا که به آچاتینای آفریقایی نیز شهرت دارد، از صدفی شیپوری شکل برخوردار است. این نوع حلزون‌ها دارای مقاومت بالا، تخم‌ریزی زیاد و هزینه کم هستند؛ ازاین‌رو توجه تولیدکنندگان بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.

اگر هنوز هم برایتان سؤال است که سود پرورش حلزون چقدر است، باید گفت این موضوع کاملاً وابسته به حلزون انتخابی شماست. اسکارگوت و آچاتینا جزء بهترین گونه‌های حلزون در ایران هستند که می‌توانند سودآوری خوبی داشته باشند. این حلزون‌ها علاوه بر فروش، درون بازارهای داخلی به بازارهای خارجی نیز صادر می‌شوند.

تهیه اسکارگوت با سرمایه بسیار پایینی انجام می‌شود؛ ازاین‌رو می‌تواند سود بسیار خوبی برای شما داشته باشد. در مقابل نیز آچاتینا تخم‌ریزی زیادی دارد که این مورد نیز باعث افزایش سود شما خواهد شد.

پرورش حلزون در خانه

سود پرورش حلزون خوراکی چقدر است ؟

برای اینکه دریابید سود پرورش حلزون چقدر است باید بدانید که حلزون چه مصارفی دارد و به چه علت‌هایی خریداری می‌شود و بازار و فروش آن در ایران به چه صورت است. حلزون‌ها به‌طورمعمول به دو علت دارای اهمیت هستند. این جانوران یا به مصرف خوراکی می‌رسند و یا به مصارف طبی و آرایشی درمی‌آیند.

حلزون خوراکی در ایران خریدوفروش نمی‌شود. این حیوانات را معمولاً کشورهای اروپایی و کشورهایی همچون چین و کره به‌عنوان یک غذای لذیذ و حتی گاهی گران‌قیمت مصرف می‌کنند. گوشت حلزون حاوی پروتئین، آهن، چربی پایین و آمینواسیدهایی است که بدن انسان به آن‌ها نیاز دارد؛ ازاین‌رو می‌تواند یک غذای بسیار مفید برای بدن انسان باشد. تخم‌های حلزون نیز در بسیاری از کشورها در لیست غذاهای گران‌قیمت قرارگرفته است.

سود و فروش حلزون برای مصارف درمانی ؟

در طب و آرایش از حلزون برای جوان‌سازی و روشنایی پوست، ترمیم زخم و بافت پوست و رفع التهاب استفاده می‌شود. کرم حلزون یکی از کرم‌های محبوب در جهان به شمار می‌آید؛ اما مدتی است که استفاده از حلزون زنده به‌منظور زیبایی پوست نیز رواج پیدا کرده است.

ماده لزجی که این حیوان از خود باقی می‌گذارد دارای پروتئین‌های قدرتمند، آنتی‌اکسیدان‌ها و هیالورنیک اسید است که به احیای رطوبت و رفع التهاب کمک فراوانی می‌کند. همچنین این ماده لزج پوست‌های مرده را نابود کرده و به بهبود صدمات ناشی از خورشید به پوست کمک می‌کند.

یکی از روش‌های بسیار خوب برای جوان‌سازی پوست، حلزون‌تراپی است. در این روش با استفاده از حلزون‌های مخصوص و درمانگر نتایج بسیاری خوبی در ترمیم و زیبایی پوست حاصل می‌شود. ترشحات این حلزون‌های مخصوص خاصیت ترمیم‌کنندگی دارند و بیشتر برای پوست و بیماری‌های پوستی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

ماده لزج به‌جامانده از حلزون‌ها دارای الاستین، کلاژن و دیگر پروتئین‌های تشکیل‌دهنده پوست است و موجب کاهش آسیب رادیکال‌های آزاد می‌شود. امروزه حلزون‌تراپی به‌عنوان یکی از بهترین روش‌های پاک‌سازی پوست محسوب می‌شود که به دلیل نتایج عالی که برای پوست انسان‌ها به ارمغان آورده، به معجزه زیبایی شهرت پیدا کرده است.افرادی که این روش را امتحان کرده‌اند بسیار راضی بوده‌اند و بیان کردند این موجودات بر روی سطح پوست سریع‌تر از حد تصور حرکت می‌کنند.

مجوز پرورش حلزون

باید بدانید حلزون‌هایی که در این حوزه استفاده می‌شوند بسیار پرطرفدار هستند؛ بنابراین شما پس از پرورش این نوع حلزون، با مشتریان زیادی روبه‌رو خواهید شد که به همان میزان امکان افزایش سود شما وجود دارد.

دوره آموزشی پرورش حلزون

دوره آموزش پرورش حلزون

در این دوره از صفر تا صد پرورش حلزون را یاد می گیرید. و با پشتیبانی ، شما می توانید به درآمد خیلی خوبی کسب کنید

دریافت مجوز پرورش حلزون برای شروع کار

برای شروع هر کسب‌وکاری به مجوز نیاز دارید تا بتوانید به‌صورت قانونی و بدون مشکل به سود و درآمد برسید. برای پرورش حلزون نیز باید اقدام به دریافت مجوز کنید تا پس از سرمایه‌گذاری در این حرفه و ادامه روند کار با مشکل مواجه نشوید.

اولین کاری که باید برای شروع این کسب‌وکار انجام دهید این است که بازار کار و فروش این حیوانات را به‌خوبی بررسی کنید تا متوجه شوید انجام مراحل اداری و شروع این کار می‌تواند برای شما سودآور باشد یا خیر.

خوشبختانه در ایران شرایط پرورش برخی از گونه‌های حلزون موجود است و علاوه بر مصارف بازارهای داخلی برای طبی و آرایشی، در بازارهای خارجی نیز خریداران زیادی برای این حیوانات وجود دارند و درنهایت پرورش حلزون به‌عنوان یک شغل پرسود شناخته می‌شود.

برای دریافت مجوز ایجاد کسب‌وکار پرورش حلزون پس از انجام مراحل اولیه، باید به اداره جهاد کشاورزی مراجعه کنید. شما باید مدارک خود را به اداره جهاد کشاورزی برده و برای کسب مجوز درخواست کنید.

توجه داشته باشید که چنین کسب‌وکارهایی همواره در کشور ما موردتوجه بوده است و کسب مجوز برای آن نیز، چندان دشوار و پیچیده نخواهد بود.

دردسر راه‌اندازی سایت آموزشی تمام شد

شغل دو تمام امکانات یک سایت آموزشی را در اختیار شما قرار می دهد. با کم ترین زمان و هزینه

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

محصولات جدید

سلام کانال ایتا ایجاد کردیم تا با شغل های پر سود ایران آشنا شوید

keyboard_arrow_up